1.   W jaki sposób można dokonać zakupu?

  •  Wejdź na stronę kategorii produktów, które Cię interesują i wybierz ten, który chcesz zakupić.
  •  Po wybraniu interesującego Cię produktu i określeniu jego rozmiaru (jeżeli jest wymagany) dodaj go do zamówienia klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”.
  • Po dodaniu wszystkich wybranych produktów przejdź do zakładki “Koszyk” znajdującej się w górnym prawym rogu strony.
  • Upewnij się, czy rozmiary i ilości zostały wybrane prawidłowo.
  • Kliknij w przycisk “Przejdź do realizacji zamówienia”.
  • Wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.


2.   Czy muszę zarejestrować konto, aby dokonać zakupów?

    Rejestracja konta nie jest konieczna, ale zdecydowanie ułatwia zakupy i późniejszy kontakt, dlatego zachęcamy wszystkich klientów do rejestracji w naszym sklepie.


3.   Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

    W chwili obecnej nasz sklep nie prowadzi sprzedaży ratalnej.
  

4.   W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane produkty?

    Za wybrane produkty możesz zapłacić przelewem online lub przy odbiorze.
  

5.   Jaki jest koszty dostawy?

    Przy płatności online i zamówieniu na kwotę powyżej 189 zł dostawa kurierem Inpost jest bezpłatna.
  

6.   Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Wysyłki realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty lub przy wyborze płatności za pobraniem. Towar wysyłany najpóźniej następnego dnia roboczego. Czas dostawy w przypadku płatności online to max 2-3 dni robocze, natomiast przy wyborze płatności za pobraniem 1-2 dni robocze.
  

7.   Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

    Nie, paczki wysyłamy tylko na terenie Rzeczypospolitej


8.   Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?

     Nie dokonujemy wymian towaru. Jeśli chcą Państwo wymienić towar (np. zamówiony pierścionek jest za mały) należy zwrócić towar i zamówić ponownie (np. mniejszy/większy rozmiar pierścionka). Mają Państwo prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Więcej informacji w zakładce reklamacje i zwroty


9.  Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

    Tak. W przypadku uszkodzenia biżuterii zakupionej w naszym sklepie online prosimy o jak najszybszy kontakt. Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpiło w związku z wadą leżącą po stronie producenta dajemy gwarancję bezpłatnej naprawy. W przypadku, kiedy uszkodzenie powstało z przyczyn zależnych od Klienta jest możliwość naprawy odpłatnej. Jakiekolwiek naprawy lub przeróbki biżuterii wykonywane poza naszą firmą mogą skutkować utratą gwarancji.


10.   Jak dobrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?

    Jeżeli chcesz kupić pierścionek, ale nie znasz rozmiaru zachęcamy do zapoznania się z poradami zawartymi w naszym poradniku

Jak dobrać rozmiar pierścionka?.  

11.   Czy i gdzie można zobaczyć Państwa wyroby?

    Poza sprzedażą internetową prowadzimy też sprzedaż tradycyjną. Nasze produkty można zobaczyć w ponad 1600 punktach na terenie kraju. Jeśli są państwo zainteresowani prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 793 277 888, bądź pod adresem e-mail: biuro@adasrebro.pl