1. W jaki sposób można dokonać zakupu?

    1. Wejdź na stronę kategorii produktów, które Cię interesują i wybierz ten, który chcesz zakupić.
    2. Po wybraniu interesującego Cię produktu i określeniu jego rozmiaru (jeżeli jest wymagany) dodaj go do zamówienia klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”.
    3. Po dodaniu wszystkich wybranych produktów przejdź do zakładki “Koszyk” znajdującej się w górnym prawym rogu strony.
    4. Upewnij się, czy rozmiary i ilości zostały wybrane prawidłowo.
    5. Kliknij w przycisk “Przejdź do realizacji zamówienia”.
    6. Wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.
  2. Czy muszę zarejestrować konto, aby dokonać zakupów?

    Rejestracja konta nie jest konieczna, ale zdecydowanie ułatwia zakupy i późniejszy kontakt, dlatego zachęcamy wszystkich klientów do rejestracji w naszym sklepie.

  3. Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

    W chwili obecnej nasz sklep nie prowadzi sprzedaży ratalnej.

  4. W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane produkty?

    Za wybrane produkty możesz zapłacić przelewem on-line lub przy odbiorze. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku przesyłek zagranicznych.

  5. Jaki jest koszty dostawy?

    Przy płatności on-line i zamówieniu na kwotę powyżej 149 zł dostawa na terenie kraju jest bezpłatna. W przypadku zamówień na niższą kwotę zapłacisz za dostawę 10 zł - przy płatności on-line lub 19 zł - wybierając płatność przy odbiorze.

  6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Wysyłki realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty lub przy wyborze płatności za pobraniem. Towar wysyłany jest następnego dnia roboczego firmą kurierską. Przewidywany czas dostawy w przypadku płatności on-line to 2-3 dni robocze, natomiast przy wyborze płatności za pobraniem 1-2 dni robocze.

  7. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

    Tak, istnieje możliwość wysyłki zakupionego towaru za granicę. Towar dostarczamy na terenie Unii Europejskiej. Związane jest to jednak z dodatkowymi kosztami dostawy kurierskiej oraz wydłużonym czasem dostarczenia przesyłki - średnio ok 2-3 dni robocze w stosunku do przesyłek standardowych na terenie kraju.

  8. Chciałbym złożyć zamówienie prezentu o nominale innym, niż standardowo dostępne. Czy jest to możliwe?

    Tak, oczywiście jest taka możliwość. Zapytaj nas bezpośrednio o nominał, którym jesteś zainteresowany.

  9. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony wyrób?

    Tak. Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Warunkiem zaakceptowania zwrotu towaru jest brak jakichkolwiek uszkodzeń oraz śladów użytkowania.

  10. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

    Tak. W przypadku uszkodzenia biżuterii zakupionej w naszym sklepie prosimy o jak najszybszy kontakt. Jeżeli uszkodzenie produktu nastąpiło w związku z wadą leżącą po stronie producenta dajemy gwarancję bezpłatnej naprawy. W przypadku, kiedy uszkodzenie powstało z przyczyn zależnych od Klienta jest możliwość naprawy odpłatnej. Jakiekolwiek naprawy lub przeróbki biżuterii wykonywane poza naszą firmą mogą skutkować utratą gwarancji.

  11. Czy jest możliwość grawerowania?

    Tak. Na życzenie klienta istnieje możliwość wykonania graweru na biżuterii - pod warunkiem, że pozwala na to struktura i wielkość produktu. Jest to usługa bezpłatna. W celu sprawdzenia możliwości naniesienia graweru prosimy o kontakt.

  12. Jak dobrać właściwy rozmiar pierścionka lub obrączki?

    Jeżeli chcesz kupić pierścionek, ale nie znasz rozmiaru zachęcamy do zapoznania się z poradami zawartymi w naszym poradniku “Jak prawidłowo zmierzyć rozmiar pierścionka?”. W razie wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem infolinii +48 531 222 225, bądź pod adresem e-mail: biuro@adaplus.pl

  13. Czy i gdzie można zobaczyć Państwa wyroby?

    Poza sprzedażą internetową prowadzimy też sprzedaż tradycyjną. Nasze produkty można zobaczyć w ponad pięciuset punktach na terenie kraju.